HAKKIMIZDA

Kineziterapi Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Merkezi

Her gün,  günümüze zevkle “insanlara şifa verme çabası ile” başlıyoruz.

İlkemiz ; tıbbın ilk kuralına  uyarak “ÖNCE ZARAR VERME”.

Prensibimiz; hataya ihtimal vermemek için ilaç, iğne ve ameliyat kullanmadan KİNEZİTERAPİ yöntemi ile tedavi uygulamaktır.

Tıbbın “HER HASTA YAKININDIR” kuralına uygun olarak, hastalarımız egzersizlerini bire bir fizyoterapist eşliğinde yapar.

Tedavilerimiz, Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Uzman Doktoru kontrolünde yapılmaktadır.

Modern teknoloji sistemleri kullanarak tedavi uygulayan, Kineziterapi Fizik Tedavi Rehabilitasyon Merkezleri olarak 200’ ün üzerinde birçok ülkede faaliyet göstermekteyiz. İlaçsız tedavi uygulamalarımız, hastalar tarafından tercih edilme sebeplerimiz arasında en önemlisidir.

2013 yılından itibaren İstanbul’da hizmet vermekteyiz. Tıbbi gelişimde hastalara destek olmak doğrultusunda hasta ve hasta yakını memnuniyetini ilke edindik. Kineziterapi Fizik Tedavi Rehabilitasyon Merkezi olarak hedefimizi uluslar arası kabul görmüş standartlarla, ileri yöntem ve uygulamaları Türkiye’ye getirmek ve tıbbın gelişimine katkıda bulunmak olarak benimsedik.

Temel Konseptimiz

Hareketle tedavi yöntemi olan Kinezi Terapi 'yi uygulamaktayız. Birçok patent, monografi ve bilimsel çalışmayla kanıtlanmış olan tedavi yöntemimiz, bilgisayarla tanı ve ilaç sistemlerinin var olmadığı zamandan günümüze kadar gelmektedir. Konfor ve rahatlık ile en üst düzeyde sunulan sağlık hizmetlerimizi bütünleştirmekteyiz.

Kineziterapi tedavi yöntemimiz bünyesinde modern egzersiz aletleri mevcuttur.

Ağrı sendromu (Miyofasial) tanı ekipmanlarının yanında 40’ ın üzerinde özel aşırı baskının giderilmesi (Dekompresyon) egzersiz aletlerimizle eklem ve omurgalara binen yük fazlası alınarak geliştirilmesi gereken kas grubu etkinleştirilmektedir.
  • Hareketler doğru ve ölçülü kullanılarak hastaya zarar vermeden bel, sırt ve eklem ağrılarından kurtulmasına yardımcı olur.
  • Merkezimiz bünyesinde yapılan sauna terapiyle tedavi seanslarının etkisi desteklenmektedir.
  • Sauna bölümümüzde damarların genişlemesi, ana ve kılcal damarlara kontrollü ısıtma ve soğutma (ısıl) etki uygulanarak sağlanır.
  • Vücuttaki onarıcı ve yenileyici süreçler sauna terapi sonucunda eklem ve omurgaya gelen kan miktarının artmasıyla etkinleştirilir.

Tanışma seansına katılmak için randevu alınız

Kimler Faydalanabilir?

Disk Hernisi

(Fıtık)

Omuz Periartriti - Donuk Omuz

(Omuz ekleminin kareketini kaybetmesi)

Osteokonroz

(Çocuklarda emik gelişim merkezlerinin dejenerasyonu)

Romatoid Artrit

(Eklemlerde iltihap şeklinde meydana gelen romatizmal hastalık)

Postür Bozuklukları

(Duruş bozuklukları)

Deforme Koksartroz

(Kalça eklemi kireçlenmesi)

Gonartroz

(Diz eklemi kıkırdağı kaybı, kireçlenmesi)

Ankilozan Spondilit

(Omurgada hareket kısıtlılığına neden olan iltihaplı romatizma)

İç Organ İnnervasyonu

(Sinirle uyarılması)

Prostatit

(Prostat Bezi İltihabı)

Andeksit

(Genital iltihaplar)

Hipertansiyon

(Yüksek tansiyon)

Bunlar dışında sinir, kalp-damar ve solunum rahatsızlıkları, bronşiyal astım, tip 2 şeker hastalığı, alt batın rahatsızlıkları, sinsi endojen depresyon ve hemoroide bağlı olarak gelişen rahatsızlıkların tedavisinde Kineziterapi yöntemine başvurabilirsiniz.