Kineziterapi İle Kireçlenme Tedavisi

Aslında eklem, kireçlenme, pleksit ve tüm iskelet hastalıkları, eğer sırrını bilirsek ve biraz disiplin uygularsak, her yaşta mükemmel tedavi edilir.

— Sırrı – “Neden Ağrıdığını Bilmek”
Genellikle ansiklopedilerde, dejeneratif disk hastalığı ve kireçlenmenin (osteoartrit) 100’den fazla olası nedeni olduğu tahmin ediliyor ama sonuç tek: Eklem, omurga ve kıkırdak kendi elastikiyetini kaybeder ve kendini ağrı ile bize bildirir. Ve eklem, kemik ve kıkırdak ile ilgili tüm sorunların «ağrı kaynağı» bir tane: Lenf akışı ve kan akımı ihlali ve dolayısıyla doku ve rejenerasyon süreçleri ihlali. Hastalığı tedavi etmek ve hatta sadece ağrı sendromunu kaldırmak, ağrının kaynağı sorununu ortadan kaldırmadan mümkün değildir.
Bu yüzden - lenf akışını ve kan akımını kurtarmakla tedaviyi %80 başarmış, çoğu durumda tedaviyi tamamlamış oluyorsunuz.

—İşin sırrı – eklem gövde lenf akışını ve kan akımı ihlalini düzenlememiz; besin gelişini atık gidişini dengelememizde.
Hastalarımızın büyük bir kısmı, «40 yaştan sonra bir hastalığın ortaya çıktığını» söylüyor. Birçok yönden birbirine çok benzer sorunlar: Bel ağrısı, bel fıtığı, diz ağrısı, omuz hareket kısıtlığı, osteoartrit, artrit, siyatik, sinir sıkışması, vb. Bu hastalıklar rahat yaşamı engelliyor ve hastaları çok yoruyor.

Kineziterapi yöntemi, her hastaya ve hastalığa özel Kineziterapi Egzersiz programlarını uygular. Uzmanlar eşliğinde doğru yapılması sağlanır. Uzman Doktor kontrolünde takip ve tedavi edilir.

KİNEZİTERAPİ son derece etkili bir tedavi yöntemidir.

RANDEVU VE UZMAN GÖRÜŞÜ ALMAK İÇİN (0212) 541 62 62
ücretsiz tanışma seansı