Tüm serebrovasküler ve İskemik Kalp Hastalıklarında sebep ne olursa olsun gelişen hareket bozuklukları ve spastisite konusunda KİNEZİTERAPİ olarak hastalarımızın yanındayız

İskemik kalp hastalığında kardiyak perfüzyon bozulur, yani kalp kası yeterince kanla beslenemez.

Kalp kasının kanla beslenemeyip bir bölümünün ölmesi ile sonuçlanan kalp krizi, iskemik kalp hastalığının akut formudur.

Kriz sonrası rehabilitasyon oldukça zorlu bir süreçtir. Sorun şu ki kriz atlatıldıktan sonra kişi kendini hasta hissetmez ve henüz yeterince güçlenmemiş olan kalbine fazla yüklenerek kalbe zarar verebilir.

Hareket esnasında kalbe gelen yük ciddi derecede artar. Söz konusu hastalar hareket aktivitelerini önemli oranda kısıtlamak zorunda kalmaktadırlar. İskemik kalp hastalığı gelişen hastaların iş değiştirmek veya çalışma hayatından tamamen vazgeçmek zorunda kaldıkları sıklıkla karşılaşılan bir durumdur. Bunun sonucunda kişide depresyon ve bunalım gibi değişik psikolojik rahatsızlıklar baş gösterir.

TEDAVİ EDİCİ EGZERSİZLER İLE KALP KRİZİ SONRASI REHABİLİTASYON

• Egzersizlerin yalnızca hastane şartlarında sıkı uzman kontrolünde yapılması,
• Fiziksel yük dozunun kişiye özel olarak ayarlanması,
• Egzersiz yoğunluğunun yüksek olması,
• Egzersiz yükünün yoğunluk bazında değil, süre bazında arttırılması.

Tedavi edici özel bir egzersiz kompleksi kalp kasına yoğun kan akışını, dolayısıyla daha yüksek miktarda oksijen taşınmasını sağlar. Bu sayede bu bölgedeki metabolizma süreci etkinleşir ve hasar gören ilgili kas dokusu kısımları onarılır.

KİNEZİTERAPİ yöntemi ile tedavi, kalp kasları liflerinin daha iyi bir şekilde kanla beslenmesine yardımcı olurken, hastanın motor aktiitesinin önemli ölçüde artmasına, normal hayata dönmesine olanak sağlanır.

KİNEZİTERAPİ ARACILIĞI İLEİ BEYİN KANAMASI SONRASI REHABİLİTASYON

İstatistiklere bakıldığında beyin kanaması sonrası ilk 30 gün içerisinde ölümle sonuçlanan olgu oranı evde tedavi görenlerde %43 iken, tedavisini hastanede sürdürenlerde %24 tür.

KİNEZİTERAPİ FİZİK TEDAVİ MERKEZİ’mizde yapılacak egzersizlerin yük seviyesi yalnızca belirli dozlarda uygulanır. Fiziksel hareketlerin zorluk derecesi kademeli olarak adım adım yükseltilir. Söz konusu dozlanmış yük sistemine göre yapılan egzersizlerle kişinin fiziksel potansiyelinin seanstan seansa gittikçe arttığı gözlenir. Hasta; çaresizlik duygusunun gittiğini, yeniden güç kazandığını hissetmeye başlar. Gelişme kaydettiğini gören hasta bu kez gücünü ikiye katlayarak egzersiz yapmak ister. Bu motivasyon çok önemlidir. Çünkü tedavinin başarısı büyük oranda hastanın psikoemosyenel durumuna bağlıdır.

KİNEZİTERAPİ YÖNTEMİNİN NASIL ÇALIŞTIĞINI VE HAREKETİN İYİLEŞTİRİCİ ETKİSİNİ GÖRMEK İÇİN RANDEVU ALIN VE İLK EGZERSİNİZİNİ YAPIN!

RANDEVU VE UZMAN GÖRÜŞÜ ALMAK İÇİN (0212) 541 62 60

ücretsiz tanışma seansı